Może właśnie teraz?

 Może właśnie teraz? Może teraz nadszedł czas? Czas by przeobrazić się z brzydkiej gąsienicy w motyla, który zachwyci swym pięknem? Na którego ktoś zwróci uwagę? Tymczasem owijam się coraz głębiej w kokon, z dala od spojrzeń i komentarzy, które potrafią tak ranić.

Kim jestem? Jestem zalęknioną dziewczynką uwięzioną w ciele dorosłej kobiety. 27 wiosen na karku, pełno marzeń w głowie a jeszcze więcej kompleksów dźwiganych na swych barkach. Uwielbiam tańczyć mimo, że do tancerki mi daleko. Fanka rocka ale i popowo-hiphopowych smętów. Jestem również związana z ED. Zaburzenia odżywiania towarzyszą mi od liceum - wtedy wpadłam na pierwszy pomysł diety. Pozostało mi kompulsywne objadanie się i kilogramy, których chcę się pozbyć. Cel by ważyć 56 kg. Aktualnie ważę 62,4 kg. Może właśnie tym razem mi się uda? Tym razem zamierzam walczyć z samą sobą i swoimi demonami. Nie chcę się poddać. Chcę być silna. Wytrwać. Być dumna.  Szczupła...

Komentarze

  1. Hej! Dziękuję za odwiedziny :) oczywiście jak najbardziej rozumiem co czujesz. Co skłoniło Cię do założenia bloga? Zazwyczaj ludzie mieli kiedyś za młodu, a potem wracają z powrotem do tego co znali najlepiej, czyli ed...

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej, masz tak niedużo do zrzucenia, dasz radę. Z tą poczwarką to trafiłaś w sedno.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiesz, jak to mówią - najtrudniej zacząć. Ale do tej listy "chcę" może warto dodać "zdrowa" ?

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty