Przeziębienie

 Hej,

dopadło mnie jakieś okropne przeziębienie. Zasnęłam w sobotę zdrowa a w niedzielę obudziłam się z zatkanym nosem i ogromnym bólem gardła. Reanimuję się teraz olejkami z drzewa herbacianego oraz tymiankowym. Do spania gruba piżama i bluza by się wypocić i podnieść temperaturę ciała aby wybić wirusy. Płukanki i inhalacje - dziś jest już lepiej. Uwielbiam olejki - doceniam je zwłaszcza wtedy kiedy pod ręką nie mam już żadnych tabletek czy saszetek. Pracuję w przedszkolu - więc zdarza mi się często łapać jakieś infekcje. Nic się nie ruszałam jeśli chodzi o aktywność fizyczną. Jem około 1500 kcal. Waga nadal 61,1. Może jak wyzdrowieję to bardziej się postaram - zadbać o jedzenie oraz o dawkę ruchu. 14 czerwca mam imprezę pracowniczą i chciałabym schudnąć do tego czasu do 58 kg. 

Czy kiedyś dużo schudłam? Moja minimalna waga to 53 kg natomiast maksimum jakie zobaczyłam na wadzę to 65 kg - co mnie bardzo przeraziło. Mam kilka fotek z okresu 53 kg - jak ja się wtedy sobie podobałam - wszystko ładnie się na mnie układało, nie miałam problemów z ubraniem. Ważyłam tyle jeszcze na drugim roku studiów. Wpadłam w pułapkę, gdzie naprzemiennie tyję i chudnę. Tym razem chcę zrobić to raz a porządnie. Tak jak pisałam w pierwszym poście mój cel główny to schudnąć do 56 kg. Chciałabym go osiągnąć jakoś do połowy lipca. Co będzie dalej? Nie wiem - byleby nie przytyć. A tymczasem do napisania!

Komentarze

  1. Ech tycie i chudnięcie naprzemian, jak ja to znam.. U mnie były takie wahnięcia o kilkanaście kilo: 63-53-47-58-68-56-80-74. I tak wkoło macieju, oszaleć można. Dlugo już pracujesz z maluchami? Może warto na stałe uruchomić laryngologa?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na stałe pracuje ze trzy lata - wcześniej dorabiałam trochę na studiach po przedszkolach jako pomoc nauczyciela i chyba faktycznie warto byłby się zainteresować laryngologiem. Czasem gdy trafi się maraton zastępstw w weekend ledwo mówię z przeciążenia strun głosowych (ale to zdarzyło by się każdemu kto w tygodniu przepracowałby około 40-45 godzin głosem ciągiem w maluchach). A co do tycia i chudnięcia - jak wygląda Twoja skóra? Ja mam ogromny kompleks nóg - są jak galareta z cellulitem, brakuje skórze sprężystości.

      Usuń
    2. Stan skóry zależy od diety w dużej mierze i nawodnienia. Mam cellulit, ale o wiele mniejszy, kiedy dbam o płyny i nie jem smażonego, białego pieczywa, zbyt dużo nabiału i oczywiście przetworzonego żarcia typu słodycze. Zauważyłam, że ostre przyprawy też mi szkodzą niestety bo je lubię

      Usuń
  2. Współczuję przeziębienia, rzeczywiście pewnie praca w przedszkolu nie pomaga w utrzymaniu dobrego stanu zdrowia. Mam nadzieję, że już się czujesz lepiej <3

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty